"More entertainment"

fredag 5 september 2014

Tacomiddag

Idag hämtade jag äntligen ut paketet från Buzzador
det innehöll 2 paket Stand 'n' Stuff från Ol el paso och 2 kryddpåsar. Jag har blivit utvald att få blogga om dessa tortillabåtar.  Buzzador är en smart marknadsföringstjänst där företag anlitar dem och de skickar ut gratisprover och som i det här fallet så ska vi bjuda vänner å tacomiddag och be å få deras åsikter. Tanken är att mouth-to mouth marketing är det sorts marknadsföring som funkar mest effektivt. För visst är det väl så att om din vän rekommenderar en produkt är du mer villig att prova den än om de säger att du inte ska prova?
Jag är sån iallafall, litar mer på vännerna än reklamen på tvn. 

Det här testet var väldigt intressant. Jag ÄLSKAR tacos. Det är dock ganska dyrt i propoints pm man är viktväktare.
Jag äter dessutom bara Santa Maria tillbehör. Jag har tyckte att Old el paso Kryddorna inte hållt måttet så jag har gjort egen eller så är det som sagt Santa Maria som har gällt.
Tortillabåtarna har 2 propointsvärde per styck. Det är verkligen överkomligt och de har en bra storlek. Tacokryddan tänkte jag inte på alls så jag måste varit nöjd med den. Enligt förpackningen är det en ny blandning och det kan ju vara det som är grejjen. 
Mannen tyckte storleken var  bra på tortillan och det var så himla smidigt att fylla brödet.
Vi ger tortillabåtarna 5 av 5 Lindvalls. Faktiskt. Helt otippat så är båda väldigt nöjda och jag kommer faktiskt köpa båtarna om jag hittar dem på affären. 
Den 19:e kommer det bli nån sorts gratinerad förrätt på vår "halvåttahosmig-middag" så får vi se vad tjejerna säger.