"More entertainment"

torsdag 19 mars 2015

Nu smälller det!

På lördag alltså!
Bloggkryssningen som jag väntat på så länge!
Åker själv och det är väl cirkus tre som vet vem Finemangskan är.
Jag vet kanske vilka 10 är. Av 130 personer. 128 tjejer, 2 män.
Det blir väldigt exponerade, som vanligt så tror jag mycket på nån relation som man märker inte alls är intresserad tillbaka. Gött då vet en det.
Som sagt. blir att ha en allmän hållning, i värsta värsta fall, blir det häng med deltagarna vid måltiderna och föreläsningarna och så plugg resten.
En är ju förberedd.

Väskan packad och planerad.
Bussen går 07.20 från Karlstad. Köpte ny bussbiljett så jag åker tillbaka till karlstad igen kl 17 på söndag.

Då är jag hemma i byn tjugo i tio.
Bättre det än kvart över midnatt.

Man jobbar ju nu så att säga.
Fullt ös.

Imorgon föreläsning och medlemsmöte i bostadsrättsföreningen och sen smäller det!

*föreställ er en glad bild*