"More entertainment"

torsdag 4 december 2014

mer köpstopp


Eftersom man nu kan gå å visa andra människor fina saker som därmed blir en sorts önskelista.. gick på stan med mamma och mormor idag, å de fick en låååång önskelista, vi som inte ens köper julklappar till varandra.
Jag har köpt smink, nått nagellack, nya byxor för andra vart trasiga, slängt kläder och behåar men inte köpt nu trots lust. LUST att okynnesshoppa har funnits, men då hjälper det att kläder på XLNT eller GENEROUS avdelningarna just nu är OERHÖRT osmickrande. så det har ej funnits något att vilja okynnes utan provrum och sen suck, nähä, fick inte stå emot den här gången heller.
Jag har gått på ikea å köpt värmeljus å gardiner men det har inte vart okynnesköp.

Julkulorna i nedanstående inlägg var dock okynnes. Väldigt okynnes.
Men de är ju så fina mina älskade Sonny Angels!
Och ja, jag köpte ju också ett halsband inför lördagens fest. Lämnade dock tillbaka det i dag och bytte det mot julklappar till kidsen. Även ett par örhängen till mig iofs. 

Nä, men om man ska sammanfatta så går det bättre än väntat, men inte helt bra..
Men jag shoppar mindre spontant än ever.