"More entertainment"

söndag 31 maj 2015

Hur gick det nu då?

Jag lämnade ju då in uppsatsen 14 maj och 22 majl fick jag besked att den inte rekommenderades för seminariebehandling.
Och som den inte rekommenderades.
3 a4 sidor långt med kommentarer.
Man kan bli missmodig för mindre.


Min handledare sa: lämna in, du behöver ändra nått å fixa till lite, men klart vi ska lämna in.
Bedömaren: gör om gör rätt. Gör jättemycket om och gör jättemycket mer rätt.

Igår och idag har det varit uppsatsseminarier på universitet och det är ju lite så att man känner viss avundsjuka för de som är klara och som gick upp under dessa dagar.

Jag Jobbar på 100 % och har varit brakförkyld i en vecka nu så det var ju väldigt lägligt att jag inte gick upp med uppsatsen trots allt. Egentligen.

Jag hoppas just nu blir kvar i Sunne på jobbet som kurator, att jag får börja utöva terapi i KBT och att uppsatsen blir klar "någon gång".

Tack för att ni undrar och bryr er!
<3