"More entertainment"

måndag 17 november 2014

mycket nu


29 november. Då kanske jag återkommer med en större update.
Fast jag ska också då på 40 års kalas så jag ska väl göra mig vacker hela den dagen..
Såhär ser mitt liv ut fram tills dess........

Tisdag 18/11: Session + lunch med gammal arbetskamrat + tentaplugg
Onsdag: tentaplugg. Ev Viktväktarna i Karlstad
Torsdag: tentaplugg med kompis + Handledning + Intervju för uppsats
Fredag: Intervju för uppsats + Lunch med studiekamrat och tentaplugg
Lördag: Tentaplugg + Julmarknad
Söndag: Tentaplugg + Partylite i Grums
Måndag: Intervju för uppsats + tentaplugg
Tisdag: tentaplugg + transkribera intervjuer
Onsdag: transkribera intervjuer
Torsdag: transkribera intervjuer
Fredag: Tenta + halvåtta middag
Lördag: Agnetas 40 års fest
Söndag: Bakis + skylsöndag/första advent

Har skov i psoriasis artriten och är tröttare än tröttast.
Det är mycket nu som sagt! :)

Take care!