"More entertainment"

söndag 23 november 2014

Nyfikna?

Är ni lite nyfikna över hur det går med köpstoppet?

Postade precis detta i vår facebookgrupp:
jag okynnesshoppade tre ljuslyktor igår. Bestämde i mitten av veckan att det skulle ske igår. hade 150 kr rabatt på inredningsaffär. Jamen ni fattar. de måste ju spenderas köpstopp eller ej. Så tre ljuslyktor där en del går till barncancerfonden shoppades för 200kr. jag betalade som ni förstår 50. Då vet ni också att det är ok! 

Förövrigt är det mest mat och julklappar som köps. Okynnesköpet i mataffären har minskat radikalt. Tumme upp för det! 


Annars är det tentaperiod varvat med intervjuer till uppsatsen och klientarbete.
Och psoriasisskov. = Stel som en galning som får mig att grina everyday när jag låser mig i konstiga positioner.
Träffade på en tjej i fredags, en som jag var till Benicasim med 2011 på klimatvård, hon frågade hur det var, jag sa sanningen.
Jaja. det är ju så. det är ytterst få som verkligen får ett rakt och ärligt svar just nu. Allt beror såklart också på kontexten när frågan ställs huruvida svaret ska blir ärligt eller ej. Nåväl. Det är som det är och ibland är det skönt att slippa röra vid ämnet och oftast är det ju bra, överlag.

Ett Ärligt svar idag skulle lyda:
Har skitont. Jävligt mycket i skolan som påverkar min stress och mitt psyke. Men bilen går bra.
Hur kul är det att svara?
Mvh undvikerskan :)