"More entertainment"

fredag 3 april 2015

Paul Walker

1 april var det premiär på filen Fast and the Furious 7, med Vin Diesel och Paul Walker.
Paul Walker som så tragiskt omkom i en krash när filmen spelades in. Dock ej i samband med inspelningen av filmen utan i privata sammanhang.
På grund av detta så tog Pauls bror över och slutförde filmen.
Jag älskar dessa filmer. Har sett alla på bio i samband med premiären. 
Min man älskar dessa filmer.
SÅ självklart skulle vi se den på bio.
Det gjorde vi igår, vad kan man säga då?

Oj. jag älskar även denna film. 
Det finns vissa scener som man i och för sig kan bli brydd över och bara: yeah right.. 
Men överlag bra gjort.
Ibland är det svårt att se vem som är Paul eller ve som är brorsan och när man är osäker så blir det såklart självklart att det är brorsan. Ibland syns det också på kroppsbyggnaden, det känns som brorsan Walker är lite längre. I det stora hela så gör inte detta mig något. jag tycker att det är fint att filmen slutfördes och det gjordes på ett bra sätt.

Gissa om jag storgrät i slutet. Se den och ni förstår varför. 

Jag hoppas det blir en 8:a. Å brorsan Walker kan ta hela den. Det är okej med mig.
Det är också okej om detta är den sista. Så fint slut. 
Filmen tillägnas såklart Paul. Då grät jag än mer.