"More entertainment"

tisdag 3 mars 2015

Hallå Sverige........

Vi har ett resultat.

Eller nästan iallafall när det gäller uppsatsanalysen. Den är på god väg och inväntar nu träff med handledare på torsdag.

Och vet ni vad?
På fredag ska jag på intervju, för ett jobb i ........ Nej. det kan jag ju inte säga eftersom "chefen" har fått en gissning på sig att gissa rätt kommun och hon har ännu ej svarat.

De ringde iallafall igår och var väldigt intresserade, jag kommer missa en del av fredagens föreläsning angående Beteendemedicin, men det får det vara värt.

Det konstigaste, nej roligaste, är att det ringer ytterligare en arbetsgivare igår kväll, från Sunne, och vill jättegärna träffa mig. På fredag.
Well. den intervjun går av stapeln på måndag.

Jag är intresserad av båda jobben och de är vitt skilda,
frivilligsamordnare på "okänd" ort hehe och Skolkurator i Sunne.

Allt hänger nu på om de är intresserade av mig även efter vi träffats, hur det ställer sig till minskad tjänstgöringstid fram till 20:e april då jag kan öka grad och med några frånvarodagar med tanke på obligatoriska mindfulnessworkshop och opponering av uppsats kommer ivägen i maj så kan jag nästa gå på "full tid" där.

Det ska bli spännande att höra. Kuratorsjobbet kommer förmodligen beslut att fattas relativt snabbt, så det blir en spännande vecka jag har framför mig.
Ni får gärna hålla tummarna.

Ciao!