"More entertainment"

söndag 8 mars 2015

helg i bilder.


Brorsan har åkt vasaloppet så dagen har mest bestått av att uppdatera app och internet.
Helgen har bestått av promenader med maken och uppsatsen.
Bakgrund och resultat krystas fram på det mest onaturligavis.
Imorgon intervju igen som skolkurator. Fredagens intervju i Åmål (hint hint chefen) kändes okej men jag tror (tro är att inte veta som kloka farmor säger) att det faller på att jag inte har någon erfarenhet som skulle stötta mig i arbetet.

På tisdag går min två-veckors friperiod ut som gratis lyssnare på storytel vilket innebär att jag får gå som bara den imorgon för att lyssna klart på boken av Lucy Dillon, Hundra omistliga ting.
Och det hinner jag ju inte på grund av uppsats på FM och Jobbintervju på EM.

14.30 är det dags. Håll gärna era tummar.


I fredags hade vi föreläsning om beteendemedicin. Om smärta. Jag hade svårt att ta terapeutrollen då jag ju ständigt lever med min smärta. Får ta igen det genom att läsa bok ordentligt och ventilera med S? Vad sägs om det Sara? Det börjar bli tajm för tentaplugg igen.
#snartexamen

Hörrni flecker å pöjker- godnatt!.
Hörs snart igen!