"More entertainment"

söndag 6 september 2015

Sen sist

Så har jag hunnit med en hel del. Eleverna har såklart börjat skolan. 3,5 vecka har gått. Konstigt!
Jag och mamma har varit på Formex och där kramades jag med Monas Universum och hängde med Babblarna.
Jag har även hängt med kompisar och besökt Sliperiet.

Och jobbat.
Jag är helt slut på kvällarna och det är återhämtning hela helgerna.

Men jag älskar jobbet.
Ibland känner jag att jag inte passar som kurator. Ibland är det just det jag gör.
Ibland har jag 7000 bryderier om livet som jag håller för mig själv å därför är bloggen så tyst. 

Gilla gärna Heléne Lindvall Samtalsterapeut  -en Facebooksida för mer uppdatering från mig. Samtalsterapeuten.  Tjing.

Denna helg har jag sett 3 Twilight filmer på två.  #teamedward
Gyrosplate å mamma med en plankstek!
Vi var ganska så trötta efter en heldag på mässan!
I teddykompaniets monter på formex 20 15 fanns Babblarna. I stort och smått format!
Jag å Mammi
Mona och Jag
Annika och Jag