"More entertainment"

lördag 3 maj 2014

gick ju bra detta

att ta kort, och plugga.

Blev varken a eller b egentligen.

Nu sitter vi i soffan och ser "the Pacifier" lillkatten ligger i en filtkorg på en skrivbordsstol i hallen.
Hennes nya sovplats.

Idag blev det scones till middag.
Inte så LCHF säger ni.

Tur att jag nu räknar propoints då.
När beslutet togs, det har verkligen smygit sig på.
När beslutet väl togs och jag plockade fram alla gamla "Veckans viktiga" och menyböcker och checklistor,
då var det som att komma hem kan jag säga.

Fint att man kan ta en banan eller ett päron till mellanmål.
Universitetsdagarna blir lite enklare när man kan ha med sig en frukt.
Väldigt mycket enklare.

Vågen blir lättare. Det är inte gått så många dagar men siffrorna minskar.
Jag återkommer när jag har ett ordentligt resultat.

Så scones till kvällsmat! Med ost, skinka och smör. Mumma.
Eller som igår, lite potatis tillsammans med morötterna och palsternackan till det grillade köttet.
Variation. De e coolt och gott.

Så nu vet ni.

Viktväktare för livet.
Än så länge vet jag inte om jag ska köra app eller månadsmedlemskap eller möte 2 ggr per månad och checklistor för hand. Det är billigare så. Men jag är nyfiken på "mättande dag", det är jag.

Ha en go lördagkväll/natt.