"More entertainment"

fredag 11 april 2014

Ångestsurfa?

Den här terminen.
Den här utbildningen.

Alltså.
Snacka om att man ångestsurfar. Går upp lite i ångest, sen sjunker den lite å sen upp igen.

Nu går vi in i tentatider. Kom vi inte nyss ut från en tentaperiod?

Den här kommer hålla på till 8:e juni.
För att den ena tentan avlöser den andra och våran stora tenta i KBT-B är MASSIV.
Hemtenta i statistik på 15 sidor.......
Å sen en "liten" etiktenta. Och glöm inte att jag ska introduceras för sommarjobbet däremellan.
Det sköna är att jag sen är ledig en vecka innan vi kör sommarjobb.. Fattar ni vad jag ska sova då?
Stensova.

Här är en bild som representerar vad jag känner.


Sen kör vi Masteruppsats i två terminer. Och att styra upp för min KBT-mottagning om jag nu väjer att gå den vägen. Vilket det lutar för.
Om jag överlever är jag då fri för "Häng" i juni 2015. En dag iallafall..