"More entertainment"

tisdag 22 april 2014

från hoppa av/ till queen of fucking everything

alltså den här ångestvågen som den här utbildningen bygger i mig.
Jag liksom "ångestsurfar" dag ut och dag in.
Ena dagen känns det som att man borde hoppa av för att man suger hästballe.
Nästa, då känns det riktigt bra och man ser förändring hos "sin" klient.

Ångestsurfing deluxe.

Det faktum att "kontroll är problemet och inte lösningen"- gör det också väldigt svårt med acceptensen om hur läget ser ut.
Att släppa på den egna kontrollen är svårt och ger ångest.
Men står man bara ut som vänjer man sig.
Det läser jag ju om varje dag i KBT böckerna.

Idag har jag iallafall haft en väldigt bra session och jag känner mig nöjd.
Det känns som vi börjar gå in i behandlingen och då har man ju en "karta" att gå efter.
Det känns bra. Jättebra.

Klockan 13 har jag handledning, får se hur det känns efter det.

Thats that!
eller TT- som i tvångstanke.
MVH lite skadad.