"More entertainment"

söndag 1 februari 2015

Change of plans!

Tanken var att jag skulle spendera helgen framför datorn. Göra klart den näst sista transkriberingen och sen gå all-in på uppsatsens inledning om jag har haft problem med då jag inte hittat så mycket artiklar.

Den planen gick i stöpet. Istället fick jag gå på skattjakt efter mina handledsskydd. Detta väder: cirkus 2 dm på ett och ett halv dygn är inte bra för mina leder, det kan jag konstatera.
Att skriva på datorn med skydden märkte jag också inte är så bra, och utan skydden blir jag ännu tröttare i handlederna.

Idag har jag försökt skriva lite iallafall eftersom jag har handledning imorgon och läser lite artiklar ikväll. Studentlivet. Inte speciellt mycket ledighet där inte.


Igår var det  5 årskalas för stockholmsongen som numera bor i Karlstad. Mysigt och hon fick en bioupplevelse med Faster i födelsedagspresent. "kanske kan vi köpa popcorn då." Det är att fasters tjej det där!



21 mars åker jag med Mona på Bloggkryssning och jag tycker att du kan följa med.
HÄR anmäler du dig!