"More entertainment"

fredag 10 juli 2015

Recap

Hej!!!!

Jag fick alltså fortsätta att jobba som kurator på det högstadiet jag spenderat halva vårterminen.
Härligt! Ett problem bara, det innebär att jag var tvungen att köpa bil! Det gjorde jag denna vecka. Hämtar den senast på torsdag i nästa vecka. Man kan säga att jag är ganska peppad inför detta.

Spontantiten drog iväg häromdagen så det blir faktiskt en semester för mig och maken i år. Vi tillsammans med min mamma och sambo och åker iväg till Öland. På hemvägen stannar jag och maken hos bästa Bettan på visingsö en natt.


Under tiden jag sitter och skriver detta smakade jag en kaka som vi ska ha på morgondagens kalas, makens 37 års baluns och mitt examensfirande. Då isade det till ordentligt i en tand. Eventuellt den tanden de grejjade med sist jag var hos tandläkaren så jag ringde och ska vara där om en timme.
Känner glädje över att jag inte hunnit börja med tårtbotten eller chokladkakan som ska produceras inför imorgon. 

Blir lite fix nu innan jag måste ta volvon och fara in mot staden.
Laters peeps.