"More entertainment"

fredag 16 januari 2015

Hårfärg

och matlagning blandat med lite transkribering är vad som står på schemat idag den 16e januari.

Mörk hårfärg och 3 rätters om jag ska specificera ytterliggare.

Maten och propointsräknandet går faktiskt jättebra vilket veckans resultat också visar.
I måndags stod vågen på -1.3 kg. Det gör jua tt man orkar motivera sig ytterliggare en vecka och fick goda förhoppningar till bra resultat även denna vecka när jag ställde mig på vågen imorse.

Nu ska jag röra ihop en lite röra till "KBT- inspirerad bärkompotten" som är kvällens efterrätt.

Hörrni. jag kommer ju starta eget senare i år.
Har ni namnförslag.
Just nu har jag KBTmedHellman.
Har ni andra förslag?

Nu är veckans vikttankar uppdaterat under fliken "viktigt" eller vad den nu heter. Ni ser fliken här ovan iallafall.

Peace.