"More entertainment"

lördag 24 januari 2015

Sista rycket

på "ledigheten".
På fredag drar terminen igång på allvar å då måste jag ha alla intervjuer jag gjort transkriberade så jag kan börja analysera materialet gällande min E-uppsats.

Därför är det väldigt mycket plugg nu och jag är väldigt trött i skallen.
Klientarbetet ligger på is kommande vecka om jag inte ska hämta mig en ny klient innan handledningen på torsdag såklart.
det ska bli så spännande med en ny klient!

Idag står det dock på schemat, jag ska maxa 3 timmar här och sen blir det sofflocket med Netflix och bok som får stå på schemat. VILA.

Till lunch idag kan det bli hemgjord pizza men den som lever får ser som man brukar säga.

Köpstoppsutmaningen?
Jomen den rullar på. Mest på grund av det ansträngda ekonomiska läget,  (och idag köpte vi ett löpband till maken. och mig. :P) men jag brukar avstå okynnessköp. Förutom de rosa filtarna och mattorna från Rusta, men någon gång får man väl falla.
Det var apbilligt. :P