"More entertainment"

tisdag 20 januari 2015

under fliken "min viktsida"

här ovanför alltså..

skriver jag veckovisa rapporter om hur det går med viktväktarna.
I februari har jag tänkt lägga i ytterligare en växel och lägga till lite KBT.
Vet ännu ej om jag ska ta Stahre-metoden eller Becks. den ena är på svenska och den andra på engelska.

Iallafall.
Dagens, veckans(?) notering kommer här:

20 januari
Igår var det vägning igen. Siffrorna under veckan som gått när jag smyg vägt mig har varit lovande och vågen höll vad den lovade. Smashing -1,8 kg, och en stjärna blev belöning. Totalt sedan 26 december är det nu 3.1 kilo ner för mig. Det känns superbra faktiskt.
jag är väldigt sugen på choklad dock. det Erkänner jag. och popcorn. Det senare förstör dock vägningen dagarna efter så jag ska stå ut till måndag och då ska jag grytpoppa inte micropoppa.
min sambo har gått ner 3.3 kilo sedan annandag jul och det känns lite surt att han gått ner men jag kommer snart ikapp honom och går förbi neråt.
10 kilo till 20e mars känns fortfarande som ett bra mål. Ett uppnåbart mål är ett bra mål så vi tror och kämpar för det bästa.
Som sagt chokladsug deluxe.
Veckans vikt 1X2.4 kg.