"More entertainment"

söndag 7 september 2014

ingenting söndag

Som rubriken antyder har vi inte gjort nånting idag.
vilket innebär att jag får jobba halva natten med PM:et som jag förhoppningsvis kan lämna in imorgon eftermiddag kanske. så kan jag få feedback och justera/fylla på innan inlämning på onsdag.
det är iallafall min plan just nu.

 P är på innebandyträning, katten sover nog nånstans och jag ser Spårlöst på Sjuan. Grinfaktorn är som vanligt hög i det programmet. Och det är såklart det jag älskar med det.
Ikväll har två syskon precis träffats för första gången och de ska gemensamt söka efter sin mamma.
De har varit borta från varandra hela livet, men är väldigt lika i hur de beter sig, pratar och säger. Och skrattar. Jag tycker det är väldigt coolt att de är så lika trots att de inte är uppfödda i samma land eller miljö, utan har samma gener bara.