"More entertainment"

måndag 8 september 2014

Sovmorgon

I tre månader har jag längtat efter sovmorgon.
Klart den kommer när jag egentligen inte har tid med den.

idag vaknade jag upp ur en mardröm med ett ganska högt påslag på grund av att jag i  drömmen just passerat och hanterat (ofrivilligt hanterat) en massa spindlar då vi flydde från "busar" och vi passerade genom ett förfallet hus med massa spindlar i. De vill förstås vara PÅ mig.
Så med hjärtklappning och huvudvärk startade jag denna dag!

Jag har tagit det väldigt lugnt å förmiddagen och katten är vill gärna va ute men då det ösregnar får hon missmodigt nöja sig med att vara inne.

Jag väljer att blogga innan jag grottar ner mig i PM:et och det är ju inget konstigt val då jag känner att PM:et ska innehålla lite mer information om min masteruppsats än vad jag faktiskt vet i dagsläget.
Att börjat grotta är väl det enda som kan hjälpa mig.
Nåväl, mailade min handledare om en artikel hon pratade om vid vår träff, den kanske också kan hjälpa. Jag ska nämligen använda (på handledarens inrådan) innehållsanalys som analysmetod-
men jag vet inte vad det innebär riktigt.

Nån som har erfarenhet? tell me.
Är ni lite glada över att jag börjat blogga ordentligt igen?
#sayyes