"More entertainment"

lördag 10 maj 2014

Lördag och statistik


Idag är det lördag oh jag kämpar på med statistiken.
Det känns som det är en propp som kämpar emot att jag ska lära mig.
Proppen behöver lösas upp för då kommer det ösa fram kunskap så att jag förstår det jag grejjer med.
Det är alltså väldigt svårjobbat just nu.
Ni vet när man cyklar med käppar i hjulet.
Det går inte.

För var dag så kommer jag närmare och närmare men det jag har just nu räcker inte.
Målet är att va klar med statistiken till nästa fredag.
Så att jag då kan koncentrera mig på KBT fram till den 26:e.

Men ni vet när man känner att det är "för många dagar kvar"...
När man jobbar bäst under press men inte känner pressen riktigt.

Det kan vara därför som jag hankar mig fram utan att komma någonvart, utan motivation men med ett aber att "jag måste klara tentan" hängande över mig och därmed så infaller lite stress också.


Till Lunch idag blev det en av våra favoriträtter som vi inte ätit sedan 2012,
Lövbiffswok, finns i viktväktarnas receptbank och det var med i en veckans viktiga kanske 2011?
Smarrigt och eftersom jag tappade en halv burk med mald peppar i, kryddigare än vanligt.