"More entertainment"

fredag 2 maj 2014

Så är det fredag igen.
Lets Dance semifinal och jag hoppas på min favorit Steffo och såklart lille Benjamin.
Shit va han är duktig! Han har vart nere på botten och sen kommit tillbaka, bra gjort Benjamin!

Idag har maken faktiskt varit ledig, så han och nya Jet-macken har varit och köpt singel och lagt i våra rabatter. Nu står det krukor där och det blev skitsnyggt.

Om en vecka eller två är det dags för våra tak att bli rengjorda och de blir också SUPERSNYGGA!!
Som nya!
Ska se om jag kan komma ihåg och lägga upp lite husbilder imorgon. Maken jobbar nämligen hela dagen och efter föreningens städdag så ska jag ändå plugga hela dagen så då gör det ju INGENTING att jag tar lite kort och lägger ut här.

Idag fick jag mina tentafrågor angående OCD godkända, skönt att det är klart, vi tar oss ett hack i taget på denna terminen. Vi skriver just nu en hemtenta i "Forskningsmetod med klinisk inriktning", det är lite svårt kan man väl säga... även om jag inte får ihop statistikprogrammet i helgen kan jag pyssla med de andra frågorna så att jag kanske kan skicka in tentan under vecka som kommer och sen då bara koncentrera mig på KBT-tentan!
Där har vi ju fokus på ångeststörningar denna termin, tvångsyndrom, social fobi, ptsd, panikångest, specifik fobi, in vivo exponering och tillämpad avslappning, generaliserat ångest syndrom, depression och något mer område som jag har förträngt. Intressanta störningar eller tillämpningar så tentan är väldigt lärorik!

Både igår och idag har vi haft middagsgäster. Igår pappa och farmor och idag mamma och ingo.
#grillatärgodast


Visst är det gött med helg och att vara ledig?
Visserligen "ledig".. men ändå.. Ledig........


Min fina Tina utmanade mig med ett virkprojekt idag, som min mamma tyckte jag skulle massproducera..
Så vi får se vad det blir.. Lägger ut en bild när jag kommit någon vart med den.

Sjalen då?
#evighetsarbete. Det blir inte bra å det gör att det tar ännu längre tid för mig.
Nu ska ni få ha en härlig helg!

<3