"More entertainment"

tisdag 6 maj 2014

Viktväktarna dag 6

och imorse råkade jag hoppa upp på vågen.
glad över att siffrorna minskat hoppade jag ner igen och satte mig vid frukostbordet.

Det utmanande virkprojektet börjar ta form och jag har gjort mitt andra cykelsadelskydd.
det första blev till en barnsadel och den andra blir nog faktiskt till en vuxencykel..

Jag funderar på att väga in mig på ett möte imorgon kväll, att få vikten registrerad så jag kommer nånstans med stjärnor och procent.
Kvällsvägning hatar jag men nu finns det inga andra alternativ.

Nu är det dags att ta tag i kursböckerna,
virkade till halv två inatt och därför var jag lite av en tröttmössa idag på morgonen.

I eftermiddag kommer svärisarna och vi ska eventuellt bjuda å middag, VAD det kan bli är lite oklart än så länge.. tur att det är flera timmar kvar..