"More entertainment"

måndag 10 mars 2014

Handledning

Man blir helt slut i rutan efter 3 timmars handledning.
Jag var först på bollen idag och lite operanta analyser, sorkar, abc, å överskott och underskott så var planen för kommande sessioner klara. Det börjar väl faktiskt närma sig att man går in i en behandling. Läskigt är bara förnamnet.

Imorgon är det dags att ta nya tag med EPP-studien i kvalitativ metod, den ska lämnas in om en vecka.
Inget an gör i en handvändning och jag har lite svårt med det. Förhoppningsvis löser det sig. Det brukar ju göra det ändå.

Nu är snart klockan 22 och Criminal Minds snart slut, då är det sängdags för mig enligt nya rutinerna.
Imorgon hoppas vi på uppehåll på eftermiddagen så att vi kanske kan grilla till middag.
Hur gott vore inte det? Super gott faktiskt.


Jag har förresten blivit kallad till en sommarjobbsintervju. Här i kommunen.
Mycket bra!

Nu ska jag fortsätta klientarbeteadministrationen och skumma Crminal Minds, det är ju som sagt snart sovdags.

/Hellen