"More entertainment"

måndag 17 mars 2014

Hemtenta inlämnad

Med 4 timmar och 4 minuters marginal slängde jag in min hemtenta.

Jag skulle egentligen vilja slänga mig rakt in i en "KBT" bok men tänker försöka att ta kväll nu.
Men vad gör man då egentligen?

Jag längtar tills man har ett vanligt jobb och kan läsa skönlitteratur och lämna jobbet och därmed också lämna arbetsuppgifterna hemma. 
Nu, inte så mycket tid för annat. Man sitter gärna med datorn i knäet och vips så är man inne på en skolrelaterad sida eller word dokument eller så sitter man å läser en bok å jobbar klientarbete.

Slösurf är inte så mycket slösurf. Nu blir slösurf skolarbete. 
Facebook spel liksom.
Vad är det?!
Det som är bra är ju att jag inte längre är beroende av att spela de spelen.
Men en balans vore ju fint. 

Imorgon vid det här laget har jag varit på intervjumingel.
Lycka till Mig!