"More entertainment"

tisdag 11 mars 2014

Journalföring

Idag kom jag äntligen in i vårt system så första sessionens jorunalanteckningar och anamnes kunde fyllas i.
Heja terapeuten liksom.

Avslutade skoldagen på samma vis som jag startade, med att tjöta med C.
Jävla trevligt trots allt.

Imorgon är det upp tidigt för att skriva EPP-uppgift och vid 14.30 bör jag vara på sjukhuset efter som jag ska på min (årliga?) kontroll på Hudkliniken.
Årliga kan vara å ta i... men ja.. Psoriasiskoll iallafall!..

Jag tror att resten av veckan blir "Universitetsfri", det gör faktiskt inget. Typ skönt.

Ska strax försöka få liv i Katten å försöka få med henne in i sovrummet. Hon är rolig katten eftersom oavsett när hon går ut på dagen så är det 99 gånger av 100 dags för att komma in vid 17.30 typ när vi äter middag.

Då kommer hon in, tar självmant av sig halsbandet och sedan så går hon och lägger sig. VARJE KVÄLL!
Vår lilla skatt.


Mvh
Crazy cat lady.