"More entertainment"

lördag 11 oktober 2014

Ännu en lördag i oktober

har passerat, lördag betyder finmiddag i de flesta hem, är lyxade vi till med köpe köttbullar och makaroner. Kompenserar dock detta med efterrätt, fruktsallad och vaniljvisp.

idag har maken vinterordnat på framsidan och packat ihop baksidan. Vi hoppas kunna bygga ihop altan på baksidan med glasvägg innan vintern kommer men den som lever får se som man säger.

Kl 21 är det Big Brother och tiden fram tills dess har bestått av mer plugg, har pluggat/läst hela dagen. Fick ett bra mail från min handledare så där försvann lite av min press och min självkänsla höjdes en del. jag är på rätt spår, det är bara inte alltid man vet om det. På måndag fortsätter jag och sen kanske jag inte har nått mer samtal förrän handledningen veckan därpå. Klientarbete, inte alltid lätt. Och med det menar jag att det alltid är svårt, att styra med människor och att vara på tå och göra sitt bästa för att klienterna ska få det bästa de kan få och helst lite till.
Om jag har högra krav på mig själv? Med rätta i detta fallet.

Ska meddela att det är 6 veckor kvar till tentan och 10 veckor kvar till jul typ.

Hörrni, jag hoppas ni har en fantastisk helg och att ni kommer tillbaka snart igen.
/H