"More entertainment"

fredag 17 oktober 2014

Svarsmail!

Kl 08 imorse och 20 minuter framåt plingade det till i min telefon,
pling
pling
pling
pling
pling

sex enhetschefer som alla bidrag med kontaktuppgifter till eventuellt deltagare i min uppsats!
Sen ytterliggare 2 eller 3 trillade in i under dagen. 

Imorgon skickar jag ut mail till eventuella deltagare och kanske kan boka in intervjuer till veckan.
Det tar ju sjuk lång tid att transkribera en intervju, så ju tidigare jag kan börja, ju bättre är det.
SKickade även till platser lite längre bort i länet, men sparar långkörarna till det absolut sista utvägen! Å tänker att jag faktiskt kan åka till annat län hellre.. Det är liksom kortare väg.
Går det i lås har jag alltså nu 5 kuratorer och förhoppnignsvis kan jag skrapa ihop lika många till.
Bara de VILL vara med i studien!
EN är iallafall intresserad enligt dennes enhetschef!


NU?
Hellenius Hörna med Prinsen!

Sup å svälj, Nu är det helg!