"More entertainment"

torsdag 16 oktober 2014

Uppsats update

Ikväll har jag skickat ut informationsbrev till olika chefer som kan hjälpa mig att hitta deltagare till in uppsats,  Ska bli spännande att se hur jag får svar, om jag får svar och om jag inte får svar.
Jag vet ju inte riktigt hur underlaget ser ut riktigt med deltagarna med den utbildning jag söker.

Det är många i min klass som använder studenter som respondenter eller använder mottagningens information som underlag. Jag måste ju få fram deltagare från andra världar och måste använda mig av den hierarkiska ordningen.  Känns väldigt bra att jag nu är igång med utskicken och att jag förhoppningsvis snart kan börja boka intervjuer.


Angående smaliskontraktet så fortsätter jag promenera. Jag går och går och går och kommer aldrig fram. 40 km i oktoberutmaningen i Runkeeper appen borde vara avklarad på måndag. Några dagar i förväg alltså. Alltså får jag sätta ett högre mål nästa gång. Jag började på 20 km på en månad som jag klarade på 13 dagar. Nu tar jag 40 km på cirka 20 dagar. Så nästa gång tar jag 80 km på 30 dagar. Så får jag utvärdera det målet när jag kommer dit.  Tar jag då en promenad 27 av 30 dagar och den promenaden är cirka 30 km så är jag i hamn. och får kämpa lite.

Häromdagen, när jag samlat ihop 16 aktivitetspoints på en och samma dag så delade jag en kanelbulle med mamma till fikat. Jag låg inom budget och min man tyckte det var ok eftersom vi hade gäster. Ingen påverkan på eventuell veckobelöning alltså. Jag ska göra ett tillägg till kontraktet att om man tjänat in över 10 ap på en dag så får man faktiskt äta några av dem.

Jag har korrigerat mina propoints i appen och ligger på det lägsta dagliga som jag kan korrigera till 48 iställer för 51 (använder cirka 40) och har ställt in 0 på veckobonusen. De propoints som ev blir över mina 48 tas då av aktivitetsbonusen.

Ikväll var jag riktigt sugen så då blev det ok:ade popcorn. Viktväktarnas micropop, jag och maken delade en påse.

Nu ska jag se klart på NCIS sen är det sovdags. 8.30 imorgon är det dags för föreläsning om KBT och Barn och ungdomar.