"More entertainment"

tisdag 7 oktober 2014

Anteckning.

Dagen har spenderats på Universitet/Ikea/Mamma/nya sängen och nu sitter jag i soffan.

Svenska Hollywood fruar som diskuteras hos Victoria sedan säsongstart på The Big bang theory (dubbelavsnitt). Blir Big Brother nu och att färdigställa sessionsrapporten efter veckans klientsamtal innan det är dags att sova.

Vi har nya sängar, det kan ni se på instagram hoppa in där vettja. Ja. även Du Chefen kan gött koppla upp dig där. Nymodigheter dör man inte av sörru. <3
Iaf. Nya sängar, kontinentalsängar. höga som fan. Har 30 cm ben på men måste byta, kanske är ok med de 10 cm som var på från start. Prinsessan på ärten.
Vi gick och lade oss efter vår kalla och blöta "efter jobbet promenad" och jag somnade så gött!! Maken i sängen brevid och katten på filt på golvet. Vi snusade och sov, jag och katten alltså. *varsegod för information*


Onsdag- imorgon alltså, blir det en sväng på höstmarken i Kristinehamn, volvon behöver ta sig en tur och då passar KrilleHöla alldeles utmärkt.

Torsdag är det uppsatsarbete som gäller och fredag är det universitetet eller "skolk". Ska man missa någon fredag så är det denna. Det är vi alla rörande överens om i klassen...
Om det blir skolk så blir det uppsats hela fredagen också.

Jo, syftet var alltså att om jag inte bloggar mer denna veckan har ni alltså koll på vad jag gör :P