"More entertainment"

lördag 23 augusti 2014

6 dagar #uppdaterad 140823

Av arbete kvar.
6. (4 dagar kvar edter updatering :))
Jag räknar ner och är trött men börjar peppa inför terminstart. 
Idag är det 5 år sedan jag var på intervju på FK.  Vad sägs om det va Chefen? Känns som 10!
Söker jobb men har inte hört nått ännu och det kan väl va bra då jag bör koncentrera mig på mastern. På tal om... Har ingen aning om VAD jag ska skriva om..
Har ni nått tips?
I söndags figurerade jag på Monas blogg!  Och i lördags var det första gången jag träffade denna sköna böna.
I fredags träffade jag AnnasKaos.  Så himla kulskoj att träffa två bekantingar/vänner från sociala medier världen.
Här borde det vara två kort. (Uppdaterad 140822: nu finns de här under!) 
Jag har tänkt mycket på att jag i utbildningen uppfyller en livsdröm. Då tänker jag, varför inte uppfylla en nyare dröm som faktiskt kan bli sann.
Så jag räddar lite å så får vi se vad det blir.
Imorgon blir det mer stickprovskontroller på jobbet å sen är det ju faktiskt fredag! !
Ha ett skönt slut på denna jobbvecka eller semestervecka!
/H