"More entertainment"

lördag 30 augusti 2014

Första fredagen

Höstens första fredag är nu avklarad.  Om man tittar på det faktum att det igår var terminstart på Mastern. Sista året.
Min känsla är att året kommer flyga fram.

Vi slutade tidigare än planerat igår. Typ 13.45-14.  Tänk va skönt!
Att få dra hemåt så tidigt å bara ha 15 minuter i bilen hem.
Kristinehamns pendlingen känns väldigt lång.

Jag avslutade fredagen med att skixka in 5 olika förslag på idéer om min uppsats till presumtiv handledare. 
4 om sexuella övergrepp och 1 om Mobbing.
Alla liks spännande så vi får se vart vi kan styra det efter mötet på måndag.

Idag lördag ska jag fortsätta med att olja altanen och läsa kurslitteratur.  Vila. Bara Vara.  "Nu är jag ledig och fri från jobbnå pendling."
Är inte direkt fri från skolan men det känns ROLIGT, så det är bara att kötta på.

Ha en trevlig lördag!