"More entertainment"

söndag 31 augusti 2014

Söndag!

Partiledarutfrågning och KBT - BOK.
Boken är utläst inför fredagens föreläsning och Stefan Löven utfrågas.
Jag tycker han klara sig sådär.   Har dock inget att jämföra med då jag inte sett nån annan utfrågning. Update: På FB ser jag att Anna Hedenmo kan vara roten till det onda. Efterosm jag inte sett någon annan utfrågning tänkte jag inte så mycket på det utom att hon skrattar åt Lövens svar och verkligen går hårt ut. De ska pressas, men kanske finns det andra vis. 

Men jag är Sosse in i hjärteroten och hejar på vid Lövens första utfrågning. 
Om två veckor är det val.
Bytregering.nu.
Idag har jag firat min döda farfars 90årsdag,  min pappas 62 födelsedag och hälsat på hos brorsan och familjens nya lägenhet i KARLSTAD! !
Äntligen är de här! #gladfaster
Imorgon ska jag på äventyr. Återkommer om det.
Vi kan väl skicka en vanlig människa till styrning?
en som inte suttit i riksdagen i 20 år?
En väldig intressant bok!