"More entertainment"

lördag 23 augusti 2014

Stand n Stuff

Glädjande Nyheter,
Jag är sen gammalt en Buzzador och just nu  genomförs en kampanj för Stand ’n’ Stuff tortilla från Old El Paso.
Jag är Santa Maria tjej både vad gäller kryddor och tortillas och därför ska det här bli väldigt skoj.
Jag äter ju dessutom tacos så ofta jag bara kan, gårdagens hamburgare var till exempel tacokryddade.
Det roliga, eller nyheten med Stand and Stuff är att tortillan är  formad som en båt och kan stå för sig själv. Jag ser många möjligheter med just detta som alternativ.
Jag ska bjuda några vänner på detta så ska jag återkomma med vad vårt ärliga svar!
Innan jag somnade igår loggade jag in på viaplay för att kolla nya läkarserien,
The Night shift på från tv3.
Helt okej första avsnitt så jag kommer absolut se det flera gånger.
Tjipp!