"More entertainment"

torsdag 28 augusti 2014

Kickar liv

Jag har kickat liv i den här bloggen igen, på allvar, visst känns väl det roligt?

Orsaken är att jag har väldigt mycket om och i kring mig just nu,
bara roligheter och studier (som kan vara roliga men ÄR väldigt ångestfyllda), men det ÄR väldigt mycket just nu. Därför känns det som en uppdatering här gör att jag får interaktion med vänner (eller iallafall de med mig) och de/ ni är uppdaterade med om vad som händer här.

Nu sitter jag på jobbet. Vi har en "insats". Ni märker hur mycket jag jobbar.. #hähähähä
Det är min sista dag på Ekonomiavdelningen idag. Kanske sista ever.
Förhoppnignsvis får jag ju jobb efter utbildningen och då "behöver" jag inte gå tillbaka till min ekonomiroll.

Idag tänker jag stämpla ut kl 14:59:59.
Sen ska jag på tur till mamma, roligt!
Det är både vemodigt och roligt att sluta jobba, har varit så jädra skönt att ha ett arbete i sommar.
Men det blir gött med det lite friare livet som student. Även om jag där då aldrig har helg eller aldrig orkar slappna av. Men mer om det i höst. Jag kommer ju iallafall få sova på morgonen i höst, slipper gå upp earlybirdie tidiga 05,31.

Igår började vi olja in vår altan på framsidan, hälften är gjort och hälften kvar. UJ UJ UJ så bra det blir! Kommer jag ihåg tar jag en bild i eftermiddag där ni får se hur det ser ut!

Nu åter till NYJ-insatsen @work.

Å till er som behöver <3!
Speciellt Mona och hennes vännina!